United-Kingdom: Between Trump and the EU
In a shocking act of violence, the Slovakian prime minister Robert Fico was shot on 15th May in a surprise attack. The political debate in Slovakia is polarised between groups wanting to align with the West and others looking East to Putin’s Russia.