United-Kingdom: Between Trump and the EU
At a rally, Donald Trump declared that he would let Putin "do whatever the hell he wants" to NATO members that did not increase their defence spending. His comments have shocked and worried European allies and demonstrated that a future Trump presidency could led to a weakened NATO.