Watch Twist The Seaside in Art
How do you write a novel, and how do you make a living out of being a writer? Jonas Jonasson, Caroline Wahl, Iris Wolff and Matias Riikonen are successful authors. From the writing process to the personal challenges involved in creating their books, these best-selling professionals talk about their work and offer some advice.