TwistJak napisać powieść?
Czy pisać każdy może? Jak z pisarstwa uczynić pracę na pełen etat? Jonas Jonasson, Caroline Wahl, Iris Wolff i Matias Riikonen coś o tym wiedzą – każde z nich jest uznanym pisarzem. Opowiadają o osobistych wyzwaniach i procesie twórczym, o podstawach własnej twórczości i dają kilka rad początkującym literatom.