Re: Romania's Merry Cemetery
The village of Sapanta in Romania is famous worldwide for its very special graveyard: The "Merry Cemetery " with its colourful crosses and sometimes humorous epitaphs receives many visitors who marvel at this unique site and boost the local economy.