What’s the EU doing about its doctor shortage?
Tired of waiting weeks for a doctor’s appointment? Is the nearest clinic miles away? The shortage of healthcare workers is a perennial problem across the continent. In this week’s episode, we unpack the reasons why and some of the ingenious solutions to address it.