Re: Controversy over New Lyon-Turin Rail Link
An ambitious new high-speed rail link between Lyon and Turin is set to reduce carbon emissions and will include the longest rail tunnel in Europe, through the Alps. But many in France and Italy are against the project citing the huge financial expense on the public purse and the environmental damage it will cause.