Israel: Making (In)Roads into the West Bank25 min
Every year Israel builds more and more road infrastructure in the occupied West Bank, encouraging new settlements to house the overspill from the crowded urban centres of Tel Aviv and Jerusalem. But where is the space for a Palestinian state?