Niemcy: wśród Świadków Jehowy
Projekt nowej linii kolejowej łączącej Lyon z Turynem od samego początku był obiektem gorącego sporu. Kosztująca miliardy euro linia, biegnąca w tunelach pod Alpami, ma pomóc w ekologizacji transportu między Francją a Włochami. Jej przeciwnicy z obu stron granicy wskazują na problemy środowiskowe i społeczne inwestycji.