Lebanon: The Lost Generation
For a long time, their schools and universities were the pride of Lebanon: every year, thousands of doctors, lawyers, economists, and engineers finished their education with flying colours in a highly respected education sector. But since the economic and political crisis started in 2019, the whole system has fallen apart.