Kyiv - An Opera House in Wartime (2/4)
The Ukrainian National Opera has decided to remove all works linked to Russia from its repertoire. How does the artistic community feel about being separated from a tradition that they they have been immersed in all their lives? Faced with the threat of annihilation, they are reinventing their culture and their identity, and are participating in the rebirth of a nation.