The Paradise: Season 2 (8/8)
Clémence returns to The Paradise with a new business venture: selling hazard dice. However, her stay is far from relaxed this time, as a debt collector is after her. Clémence even faces the threat of imprisonment. Mr. Weston proposes a deal to her: he will pay off her debts if she becomes his mistress. Meanwhile, Denise experiments with rouge, but doesn't find much success. In the end, the burning question remains: who will own The Paradise?