The Paradise: Season 2 (1/8)
Katherine Glendenning is now Mrs. Weston and, together with her husband, owns The Paradise department store, which they might sell. Dudley has been running the store since Moray's banishment, but with little success. So Katherine summons her former fiancé Moray back from Paris, though not without ulterior motives... This reunion brings Denise and Moray, who are deeply in love, back together. Will they even get married? Both of them channel their energy into the grand reopening of The Paradise, with Moray as the new/old manager. However, someone seems determined to sabotage the reopening...