The Paradise: Season 2 (7/8)
The photographer Christian Cartwright is tasked with capturing a family portrait of the Westons and photographing the employees of The Paradise. Most of them are thrilled about it, except for Clara. Christian is particularly inspired by the beautiful Clara, and he is not alone in his admiration. Mr. Weston wants an affair with her. Will she succumb to his advances? Meanwhile, a serialised novel The House on the Hill is the talk of the town. Moray has a brilliant idea, but tensions arise between him and Denise as she learns about his kiss with Katherine. Will Denise forgive Moray?