The Paradise: Season 2 (3/8)
As Miss Audrey is getting married, The Paradise needs a new head for the Ladies' Department. Denise wants to apply for the position, but Moray advises her against it, claiming it would further strain her complicated relationship with Katherine. Or is he jealous? Does he fear being overshadowed by her? Nevertheless, Denise gets the opportunity to showcase her skills to Mr. Weston. Meanwhile, Mr. Weston is concerned about his daughter Flora's education.