The Paradise: Season 2 (6/8)
Mr. Weston holds a grudge against Katherine for denying him the expensive pocket watch from her father. He starts making her life difficult, to the point where Katherine becomes afraid of her own husband and seeks refuge with Moray. In order to gain ownership of The Paradise, Moray deceives Denise, while she and her colleagues in the ladies' department make an unusual acquaintance. Mrs. Ballentine, a former nurse who married a wealthy gentleman, is now afraid of not living up to her husband's expectations and desperately needs assistance.