The Paradise: Season 2 (2/8)
Clémence, a friend of Moray's from Paris, arrives at The Paradise. The staff is intrigued by the attractive revolutionary. After a conversation with the Frenchwoman, Miss Audrey ponders whether she should actually marry. The fact that married women are not allowed to work seems incredibly unfair to her now. Meanwhile, Denise tries to hide her jealousy of how close Clémence is to Moray. Mr. Weston, on the other hand, attempts to arrange a rendezvous with the beautiful Frenchwoman. And soon enough, Jonas, who is delivered unconscious to The Paradise, once again becomes involved.