The Paradise: Season 2 (5/8)
Denise empowers her department colleagues by involving them in decision-making, much to Mr. Weston's delight. He is impressed and encourages her to spread her democratic methods to other departments as well. Moray, however, becomes irritated by Mr. Weston's praise for Denise. Moray convinces Katherine to display a pocket watch, which Lord Glendenning originally intended to be passed down to her husband, at The Paradise. The watch becomes a popular attraction among both the staff and customers, but Mr. Weston remains oblivious to his misappropriated inheritance.