The Sun - Star of Stars
A giant ball of gas and raw energy with a temperature of up to 15 million degrees, the Sun is the origin of life on Earth and influences an infinite number of natural phenomena. The star around which our planet revolves, relatively close in cosmic terms, still holds many secrets...