Słońce - jedyna taka gwiazda
Jest płonącą kulą gazu i energii, której temperatura może sięgnąć nawet 15 milionów stopni. I choć znajduje się aż 150 milionów kilometrów od naszej planety, Słońce jest warunkiem życia na Ziemi. Co jeszcze wiemy o Słońcu? Zmrużcie oczy – przyjrzymy się z bliska naszej wyjątkowej gwieździe.