Pakistan: A Nuclear Power under Pressure
Pakistan is a highly populous and very young country, with 240 million people, one third of which are under the age of 15. The majority Muslim nation faces immense challenges: A long-running feud with neighbouring India, Islamists destabilising the country, unstable politics and severe poverty. This documentary takes stock of Pakistan past and present, to better understand this nuclear power.