Pakistan
22 kwietnia 2025 roku atak terrorystyczny na indyjskich turystów w Kaszmirze, zaognił tlący się od dekad konflikt między Indiami a Pakistanem. Walki między obu krajami trwały trzy tygodnie, zginęły w nich dziesiątki cywilów i żołnierzy. To tylko jeden z kryzysów, którymi targany jest Pakistan, kraj, którego obywatele to w przytłaczającej większości muzułmanie. Radykalni islamiści rosną w siłę i zdobywają wpływy od ponad 30 lat. Dziś otwarcie mówią o obaleniu władzy opierającej się na armii. Młoda populacja kraju życie w ciągłej niepewności i biedzie, a zmiany klimatu dewastują ogromne połacie kraju. Jaki plan ma Pakistan na rozwiązanie tych wielu kryzysów?