Unhappy
Why can food make us so happy? Could a nutrient for happiness exist? Ronja von Rönne meets two people for whom the art of cooking and the love of food are the key to happiness: French artist Johanna Dumet paints modern still lifes and Nada Abouelsaad organises big cooking evenings.