The Beginning (1/4)56 min
Many Europeans are probably descended from medieval peasants, but we know remarkably little about the lives of the peasantry. Often derided and misunderstood, this four-part documentary tells the story of these people at the bottom of the social scale from the early Middle Ages onwards.