South Africa: Segregation, 30 Years After Apartheid25 min
In July 2021, riots and looting in South Africa's Gauteng and KwaZulu-Natal provinces left more than 300 dead, and extensive damage. The unrest didn't spread to the rest of the country, but it brought questions of ongoing inequality and racial justice to the fore. One team of neighbourhood volunteers think they have the answer.