W Hout Bay ludzie sobie pomagają. To miasto, położone niedaleko Kapsztadu, jest podzielone na 3 dzielnice: białą, mieszaną i czarną. Bogacze żyją w swoim getcie, jednak ci bardziej potrzebujący dzielą się jedzeniem i najpotrzebniejszymi rzeczami. Ta solidarność umocniła się zwłaszcza od początku pandemii Covid.