Live From the Halle am Berghain: Day Three
Berlin-based label Ostgut Ton is a powerhouse of techno and electro. As the label turns 16, ARTE celebrates with an exclusive livestream recorded at the Halle am Berghain. On the third and final evening of live music, enjoy seven back-to-back DJ sets that blend house, techno, electro and breakbeat.