No One's with the Calves
Trapped in loveless relationship and unfulfilling rural life, Christin lives on a farm in East Germany. Under a blazing sun, she feels a sense of suffocation arise and her longing to escape grows stronger. But when the 24-year-old meets Klaus, the wind engineer, things start to change. A film that debunks the myth of country life.