No One's with the Calves
24-letnia Christin mieszka ze swoim chłopakiem Janem w gospodarstwie jego ojca we Wschodnich Niemczech. Tkwienie w pozbawionym uczuć związku i brak perspektyw sprawiają, że dziewczyna żyje jak w letargu. Jedynymi rozrywkami są wiejskie imprezy i spotkania z przyjaciółką Caro. Pojawienie się w okolicy Klausa, mechanika turbin wiatrowych, uruchamia łańcuch zmian.