Femicide collages: using public spaces to speak out
France’s Collages Féminicides movement is using public spaces as a forum to speak out against violence against women, whether sexual or domestic. Plastering the walls of cities with their messages, the movement has gone from strength to strength since 2020, expanding to call out sexism, racism and discrimination. Our journalist Laetitia Limmois meets with the group’s activists.