Domestic violence among teens
Nine women under the age of 25 in France were killed by their partners or ex-partners in 2022. The youngest was only 13 years old. Journalist Camélia Kheiredine set out to meet Luna and Romane, two survivors of domestic violence who were only teenagers at the time.