Hard Life - I'm a single parent
Eileen, a young mother of two from Cologne, struggles every day to make ends meet. With two diplomas under her belt, she is both a bank and industrial clerk, and works full-time. But despite her efforts, she is often left with either too little money or too little time. “You’re meant to work like you don’t have kids and mother like you don’t have a job,” she says.