Being young in a poor city
Journalist Camélia Kheiredine goes on a mission to find out what young people living in France’s poorest cities do in their free time. She met with residents of Roubaix, Grigny and Marseille, all areas with the highest youth poverty rate in the country. Hear what they have to say about their daily lives.