Gaialand (3/4)
After a challenging odyssey, the "tribe" eventually settles in the far north of Finland, where they aim to fulfil their eco-dream under extreme conditions. However, dark clouds have gathered over Utopia, and manipulation by the guru pushes the tribe to their physical and moral limits. How far will they go to save "Gaialand"? A documentary series based on exclusive archival material and moving testimonies.