Twin Peaks - Season 2 (22/22)
Having solved Laura Palmer's murder, Agent Cooper is faced with a new threat in the form of his ex-partner Windom Earle... Final episode of season 2: To save the woman he loves, Agent Cooper follows Windom Earle into the depths of the Black Lodge.