Sex is Comedy
Tyrannical filmmaker Jeanne struggles to direct a steamy physical encounter between her two lead actors, who loathe one another. In the style of a fictional ‘making-of’, Catherine Breillat lays herself bare in this unsettling self-portrait, starring Anne Parillaud, Roxane Mesquida and Grégoire Colin.