Abuse of Weakness
Following a stroke, film director Maud (Isabelle Huppert) falls into the clutches of con artist Volik (Kool Shen), who she wants to hire for her film. Helpless, she can only stand by as he fleeces her. A film by Catherine Breillat about the fate of a woman whose strength ultimately proves to be her greatest weakness.