Nadużycie słabości
Po udarze ceniona reżyserka Maud coraz bardziej traci kontrolę nad własnym życiem. Gdy na jej drodze staje charyzmatyczny oszust Volik, relacja szybko przeradza się w niebezpieczną zależność. Catherine Breillat kreśli poruszający portret kobiety, której siła i niezależność w obliczu choroby stają się źródłem największej bezbronności.