Abus de faiblesse
După un accident vascular cerebral, o regizoare încearcă să-și reia activitatea. Când îi oferă un rol unui escroc notoriu, relația ia o turnură neașteptată, iar acesta profită de vulnerabilitatea ei. Un film intens, susținut de un duo de actori uluitor: Isabelle Huppert și Kool Shen. Inspirat din experiența reală a regizoarei Catherine Breillat.