RAYE - Montreux Jazz Festival 2026Royel Otis
Satul Neuhausen ob Eck, situat în apropierea Lacului Constanța, atrage fani cu gusturi muzicale dintre cele mai diverse. Rap, pop, rock sau muzică electronică: la Southside nu rămâne nimeni pe dinafară. Un festival care are ceva pentru toată lumea și care, de multe ori, este cu un pas înaintea celorlalte.