The Last Mistress
We are in 1835 Paris… As if to ward off the upheavals of the age, the nobility takes a fancy to the game of *Dangerous Liaisons* (half a century after the publication of Choderlos de Laclos’s epistolary novel), pretending they are still in the Age of Enlightenment. The Marquise de Flers decides to marry off her granddaughter, the jewel in the crown of the French aristocracy, to Ryno de Marigny, a sort of romantic Valmont.