Stara kochanka
Paryż, 1835. Francuska arystokracja wciąż żyje duchem „Niebezpiecznych związków”, jakby epoka oświecenia nigdy się nie skończyła. Markiza de Flers postanawia wydać ukochaną wnuczkę za Ryno de Marigny – czarującego uwodziciela na miarę romantycznego Valmonta. Małżeńska intryga szybko odsłania namiętności, ambicje i hipokryzję wyższych sfer.