Seks to komedia
Jeanne jest apodyktyczną reżyserką kręcącą film na podstawie własnego scenariusza. Kiedy w scenach intymnych miedzy dwójką bohaterów brakuje chemii, nie waha się przekraczać kolejnych granic by osiągnąć zamierzony efekt. Film Catherine Breillat z 2002 r. jest swego rodzaju lustrem odbijającym jej własne zmagania na planie. W rolach głównych: Anne Parillaud, Roxane Mesquida i Grégoire Colin.