Revoluția Science Fiction (5/5)
Științifico-fantasticul oglindește viața și o modelează la rândul său, imaginând un viitor posibil și lumi imposibile. De la călătorii în timp la universuri ascunse în propriul nostru corp sau aventuri la scară microscopică, genul ne provoacă să vedem realitatea altfel și să ne întrebăm ce vom deveni.