Vila Noailles
În secolul XX, în vila futuristă a lui Charles și Marie-Laure de Noailles din Hyères, în sudul Franței, au pășit toți reprezentanții avangardei artistice. Într-o epocă a efervescenței creative și a petrecerilor fastuoase, cuplul de intelectuali înstăriți s-a remarcat prin deschidere și implicare în susținerea artei.