Willa Noailles
Po I wojnie światowej w Hyères, na wzgórzu górującym nad miastem powstał niezwykły budynek zaprojektowany przez – wtedy jeszcze nieznanego – Roberta Malleta-Stevensa. To willa tak radykalna i niezwykła, jak niezwykli byli jej właściciele, wicehrabina Marie-Laure Noailles i i jej mąż Charles, mecenasi i pasjonaci sztuki. W swojej willi gościli największych twórców europejskiej awangardy i umożliwiali im niczym nieskrępowaną działalność. Willa Noailles stała się artystyczną przystanią w burzliwych dla kontynentu czasach.