Villa Noailles
In the 20th century, the futuristic villa of Charles and Marie-Laure de Noailles in Hyères in the south of France hosted many major artists. In an atmosphere of creativity and optimism, accompanied with lavish parties, the wealthy intellectual couple made a refuge for the new art with their open-mindedness and commitment.