(Hush-a-Bye Baby)
Węgry, rok 1919. Po zakończeniu wojny domowej, poszukiwany przez władze były rewolucjonista ukrywa się w położonym na odludziu gospodarstwie. Wokół panują strach, przemoc i represje, a sterroryzowani ludzie robią wszystko by przeżyć.