Silence and Cry
In post-civil war Hungary in 1919, a former revolutionary hunted by the authorities finds refuge on a remote farm, where fear, mistrust and violence reign. Amidst oppressive silence and outbursts of brutality, everyone tries to survive in a climate of political repression.