Just Like Home
After living abroad for ten years, András returns to Hungary and tries to reconnect with Anna, his great love from the past, but she greets him coldly. Cut off from his friends and his job, he can no longer find a place in the life that once belonged to him. His bond with a rebellious, lonely young girl becomes a way for him to measure his own sense of rootlessness.